![](https://cdn.myportfolio.com/25d6824b-2cd8-4b8e-8224-ecd534c61f1c/84eb6a13-f7e1-4f19-9869-0a13d4edaf20_rw_1200.jpg?h=3ba0d1dcfdc54d31c405c19240703719)
Robotický bubeník Josef je interaktivní instalace, která nahrazuje a napodobuje úlohu živého bubeníka, jedná se akustický drum machine. Design vychází z postavy robota ze hry Machinarium. Základní konstrukce je vytvořena z kombinace hliníku, oceli, 3d tištěných plastových dílů a doplňujících mechanických prvků.
Robot je ovládaný sekvencerem (zařízení, které udává informace o impulsech pro jednotlivé nástroje v sekvenci). Ten řídí motory a systém mechanických prvků, které hrají paličkami na skutečné akustické bicí.
Autoři:
Koncept: Tomáš Dvořák aka Floex
Výtvarník: Adolf Lachman
Hlavní vývojář: Dominik Jančík (XYZ project)
Konstrukce bicích prvků: Jakub Tengler
Výtvarník: Adolf Lachman
Hlavní vývojář: Dominik Jančík (XYZ project)
Konstrukce bicích prvků: Jakub Tengler
Jan Lupoměský (JHV-engineering), návrh a realizace konstrukce, 3D model a 3D tisk těla
Jan Krejčíř (Extreme 3D print), hlavní 3D tisk, 3D model doplňků
Aleš Mach, 3D model hlavy
František Škrla, výroba koncových hlaviček a paliček pro bicí nástroje
Dominik Jančík (XYZ project), 3D model a 3D tisk doplňků
![](https://cdn.myportfolio.com/25d6824b-2cd8-4b8e-8224-ecd534c61f1c/af5ca37e-5717-4dc4-a6e3-1553f8c70316_rw_1920.jpg?h=f1baf2233e8a9ea06034d5466a27bc8e)
![](https://cdn.myportfolio.com/25d6824b-2cd8-4b8e-8224-ecd534c61f1c/551f4472-7189-4117-8f2f-47aa466cb46b_rw_1200.jpg?h=8cf508562f72f78a08b78715461b30b7)