
Robotický bubeník Josef je interaktivní instalace, která nahrazuje a napodobuje úlohu živého bubeníka, jedná se akustický drum machine. Design vychází z postavy robota ze hry Machinarium. Základní konstrukce je vytvořena z kombinace hliníku, oceli, 3d tištěných plastových dílů a doplňujících mechanických prvků.
Robot je ovládaný sekvencerem (zařízení, které udává informace o impulsech pro jednotlivé nástroje v sekvenci). Ten řídí motory a systém mechanických prvků, které hrají paličkami na skutečné akustické bicí.
Autoři:
Koncept: Tomáš Dvořák aka Floex
Výtvarník: Adolf Lachman
Hlavní vývojář: Dominik Jančík (XYZ project)
Konstrukce bicích prvků: Jakub Tengler
Výtvarník: Adolf Lachman
Hlavní vývojář: Dominik Jančík (XYZ project)
Konstrukce bicích prvků: Jakub Tengler
Jan Lupoměský (JHV-engineering), návrh a realizace konstrukce, 3D model a 3D tisk těla
Jan Krejčíř (Extreme 3D print), hlavní 3D tisk, 3D model doplňků
Aleš Mach, 3D model hlavy
František Škrla, výroba koncových hlaviček a paliček pro bicí nástroje
Dominik Jančík (XYZ project), 3D model a 3D tisk doplňků

